آموزش سی پنل

معرفی ابزار Site Publisher در سی پنل

ابزار Site Publisher در سی پنل:

Site Publisher به شما کمک می کند فقط یک سایت ساده داشته باشید. برخی از مشتریان که در پی خرید هاست هستند و هدف آن ها از خرید هاست این است که فقط یک سایت ساده داشته باشند و در آن بتوانند فقط مشخصات تماس خود را برای مشتریان خود به نمایش بگذارند اما چگونه؟

برای برخی از مشتریان، نصب وردپرس و یا استفاده از سایر سیستم مدیریت محتوا ها ممکن است کار دشواری باشد. چون برای کار کردن با این سیستم مدیریت محتوا ها باید از برخی از ابزارک ها یا پلاگین ها استفاده کنند که ممکن است کار کردن با آن ها کمی دشوار باشد یا این که با برنامه نویسان وب وارد ارتباط شوند تا بتوانند سایت خود را راه اندازی کنند.

Site Publisher ابزاری است داخل هاست سی پنل، که می توانید با استفاده از آن خیلی سریع برای خودتان یک سایت راه اندازی کنید.

با این ابزار می توان سه نوع وب سایت راه اندازی کرد:

1) وب سایت با قالب شخصی.

2) وب سایت با قالب بیزینس و تجارت.

3) ایجاد صفحه این سایت در دست تعمیر (سایت آفلاین) است.

از این ابزار نمی توان به اندازه سایت ساز های پیشرفته انتظار داشت. به عنوان مثال می توانید با این ابزار یک صفحه ایندکس ساده برای معرفی کسب و کار خود و مشخصات تماس خود طراحی کنید. یعنی این ابزار در حال حاضر برای سایت های بزرگ فروشگاهی و وبلاگی که دائما تصمیم دارند محتوا یا محصولات جدیدی بر روی سایت خود قرار دهند مناسب نیست.

 در تصاویر زیر می توانید نمایی از تنظیمات مدیریتی ابزار Site Publisher را در هاست سی پنل (کنترل پنل سی پنل) مشاهده نمایید:

معرفی ابزار Site Publisher در سی پنل

 

معرفی ابزار Site Publisher در سی پنل

 

معرفی ابزار Site Publisher در سی پنل

همانطور که متوجه شدید، Site Publisher یک ابزار بسیار ساده و سریع است که در سی پنل ورژن جدید گنجانده شده است تا افرادی که تصمیم دارند توسط هاست سی پنل خود فقط یک سایت ساده راه اندازی کنند توسط این ابزار ساده و سریع بتوانند به راحت ترین شکل ممکن این کار را انجام دهند، البته کمپانی cpanel گفته است که در حال حاضر این ویژگی را به صورت آزمایشی به کنترل پنل های خود اضافه نموده است و در آینده تصمیم دارد این ابزار را بسیار توسعه دهد تا حتی بتوان توسط Site Publisher سایت های بسیار حرفه ای و بزرگ هم با هاست سی پنل راه اندازی نمود.

Rate this post
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا