آموزش سی پنل

آموزش نحوه ورود به کنترل پنل هاست سی پنل

آموزش ورود به سی پنل

در این پست قصدداریم به آموزش نحوه ورود به کنترل پنل هاست سی پنل بپردازیم. در این پست به شما آموزش می  دهیم که چطور می توانید وارد کنترل پنل هاست سی پنل خود شوید. در ابتدا شما باید آدرس url ورود به هاست سی پنل خود را داشته باشید، که پس از خرید هاست، شرکت های هاستینگ آدرس ورود به سی پنل رو برای شما ارسال می کنند.

روش‌های ورود به سی پنل:

شما از طریق راه های زیر میتوانید وارد cpanel شوید:

1) از طریق نام دامنه سایتتون به علاوه دونقطه 2083

2) از طریق هاست نیم شرکت هاستینگ به علاوه دونقطه 2083

3) هم از طریق آدرس IP هاست به علاوه دونقطه 2083

مشخصات ورود به سی پنل از سه روش فوق رو شرکت هاستینگ حتما بعد از خرید هاست برای شما ارسال کرده، اما توجه داشته باشید برای این که بخواهید از روش اول وارد سی پنل شوید، حتما باید دامنه سایتتان فعال و تایید شده باشد و dns های دامنه هم صحیح ست شده باشد تا بتوانید از طریق آدرس دامنه به علاوه دو نقطه 2083 وارد سی پنل شوید. پس قبل از ورود از روش اول، از فعال شدن دامنه سایتتان و ست شدن dns های هاست بر روی دامنه سایتتان مطمئن شوید.

آموزش ورود به هاست

برای ورود به سی پنل دامنه iranspeednews.ir، آدرس دامنه خود را داخل مرورگر وارد کرده و در انتهای آدرس سایت دو نقطه 2083 را قرار دهید و اینتر را بزنید تا صفحه ورود به سی پنل را مشاهده کنید. سپس نام کاربری هاست را داخل فیلد username قرار داده و رمزعبور هاست را هم در فیلد password وارد کنید و بر روی دکمه log in کلیک کنید.

حالا شما وارد سی پنل شدید و از طریق ابزارهایی که در این قسمت مشاهده می کنید می توانید سایت خود را مدیریت کنید و یا خیلی از کار های دیگر مانند مدیریت فایل ها، اکانت های ایمیل، دیتابیس ها، گزارشات و … را انجام دهید.

Rate this post
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا