معرفیهاست

ویژگی‌های هاست Nodejs چیست؟ – خرید هاست نود جی اس ارزان

خرید هاست نود جی اس ارزان

هاست Nodejs، هاست پایتون، هاست روبی و… در اغلب هاستینگ ها با قیمت بالایی به فروش می‌رسد. اما در سایت ایران اسپید، شما می‌توانید با معقول ترین قیمت، باکیفیت ترین هاست را دریافت کنید.

از سال ۲۰۱۵ به بعد، فریمورک‌های زیادی وارد دنیای برنامه نویسی شدند و از این جهت بسیاری از هاستینگ‌ها توانایی هاست فریم ورک و زبان‌های برنامه نویسی جدید را نداشتند. بنابراین، شرکت ایران اسپید، تصمیم گرفت تا برای توسعه دهندگان وب، هاست‌های مختلفی از جمله هاست Nodejs ارائه دهد. اما قبل از آن باید به این موضوع بپردازیم که نود جی اس چیست و اینکه به چه صورت میتوان هاست نود جی اس ارزان را تهیه کرد.

نود جی اس یک فریم ورک جاوا اسکریپت محسوب می‌شود که توانسته است تا در کمترین زمان ممکن به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کند. عملا شما می‌توانید با نود جی اس نرم افزارهای تحت وب پیشرفته تولید کنید و آن را در سازمان به کار ببرید.

ویژگی‌های فریم ورک نود جی اس چیست؟

یادگیری نود جی اس نسبت به دیگر زبان‌های برنامه نویسی بسیار آسان تر است. از این جهت، در دنیا تعداد توسعه دهندگان نود جی اس بسیار بالا است و اگر شما زمانی به یک مشکلی برخوردید، می‌توانید خیلی سریع در استک اورفلو، مشکل خود را مطرح کنید و در کمتر از چند دقیقه به پاسخ برسید.

برای توسعه نرم افزار و یا توسعه وب سایت انتخاب نود جی اس بسیار مناسب است. اما این فریم ورک چه ویژگی دارد که دیگر زبان‌های برنامه نویسی ندارند؟ اولین نکته مهم در انتخاب یک زبان برنامه نویسی، داشتن یک خروجی با حجم کم و اجرا شدن نرم افزار در سرعت بالاست. به این منظور که اگر شما یک سایت شرکتی تولید کردید، نباید حجم زیادی داشته باشد و باید در کمترین زمان ممکن اجرا شود.

یکی از ویژگی‌های هاست نود جی اس ارزان، این است که باعث می‌شود سایت شما در بهینه ترین حالت ممکن اجرا شود و همچنین از نظر سئو کاملا بهینه باشد.

خرید هاست نود جی اس ارزان
خرید هاست نود جی اس ارزان

توسعه نرم افزارهای تحت وب با نود جی اس به چه صورت است؟

به طور کلی، شما می‌توانید با استفاده از هاست Nodejs ، پروژه‌های مختلفی را اجرا کنید. با این فریم ورک، قادر خواهید بود تا نرم افزارهای تحت وب تک صفحه ای ایجاد کنید و آن را با استفاده از هاست Nodejs در اختیار همگان قرار دهید.

شما می‌توانید برای شرکت خود، یک سایتی را ایجاد کنید که با استفاده از آن، اطلاعات کاربران را دریافت کنید و در دیتابیس ذخیره کنید. شما می‌توانید برنامه‌های تعاملی در لحظه مانند چت روم ایجاد کنید و از این جهت مخاطبین بسیار زیادی را به دست آورید.

هاست نود جی اس چیست؟

از ویژگی‌های هاست Nodejs، می‌‌توان به کراس پلتفرم بودن آن اشاره کرد. به این منظور که شما می‌توانید با استفاده از نود جی اس برنامه ای را ایجاد کنید که با هر زبان برنامه نویسی و یا تحت هر سیستم عاملی کار کند و همچنین شما می‌توانید با استفاده از نود جی اس از تمامی میکروسرویس‌ها بدون هیچ گونه محدودیتی استفاده کنید.

هاست نود جی اس چیست و چرا باید هاست نود جی اس را انتخاب کرد؟ در حالی که شما می‌توانید با استفاده از هاست لینوکس برای توسعه نرم‌افزارهای نود جی اس خود استفاده کنید، چرا باید از هاست Nodejs استفاده کرد؟

لازم به ذکر است که هر زبان برنامه نویسی تحت وب یا فریم ورک، دارای هاست مخصوص خود می‌باشد. مانند وردپرس که شما می‌توانید با هاست لینوکس نیز اقدام به توسعه وب سایت‌های وردپرسی کنید، اما در عین حال هاست مخصوص وردپرس نیز وجود دارد.

هاست Nodejs
هاست Nodejs

مزایای انتخاب هاست nodejs چیست؟

با انتخاب هاست Nodejs، شما می‌توانید از این اطمینان داشته باشید که سایت شما در بهینه ترین حالت ممکن اجرا می‌شود و سایت شما در یک جایی میزبانی می‌شود که مخصوص نود جی اس است. از این جهت، سایت شما در بالاترین سرعت ممکن برای کاربران لود خواهد شد و کاربران می‌توانند در کمترین زمان ممکن به نیازهای خود در سایت برسند.

در هاست Nodejs، شما می‌توانید از دیتابیس‌های مخصوص این فریمورک استفاده کنید و داده‌های دریافتی از کاربران خود را در یک دیتابیس ذخیره کنید.

ممکن است از خود سوال بپرسید که هاست Nodejs از چه نسخه ای از این فریمورک پشتیبانی می‌کند؟

زمانی که هاست Nodejs را تهیه می‌کنید، می‌توانید از تمامی نسخه‌های نود جی اس استفاده کنید و بدون هیچ مشکلی، نرم افزار خود را بر روی هاست Nodejs اجرا کنید. بنابراین، هیچ محدودیتی در انتخاب نسخه نود جی اس برای اجرا شدن در هاست نود جی اس وجود ندارد.

ممکن است از خود سوال بپرسید که با انتخاب هاست Nodejs، آیا می‌توان پروژه‌هایی مانند php و یا لاراول را در آن استفاده کرد؟ بله، شما می‌توانید از پروژه‌های php و لاراول در هاست نود جی اس خود استفاده کنید.

آیا من نیاز به سرور نود جی اس دارم؟

این بستگی به شما دارد، تا زمانی که تعداد کاربران سایت شما کم باشد و از این جهت بتوانید با استفاده از یک هاست معمولی یا یک هاست تخصصی نود جی اس به کاربران خود پاسخگو باشید و کاربران در سایت شما هیچ مشکلی نداشته باشند، به شما پیشنهاد می‌دهیم تا از هاست Nodejs استفاده کنید. اگر شما بخواهید از سرور مخصوص نود جی اس استفاده کنید مطمئن باشید که هزینه‌های نگهداری از سایت شما بالا خواهد رفت و ممکن است هیچ کارایی خاصی برای شما نداشته باشد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌شود تا به جای استفاده از سرور نود جی اس از هاست Nodejs استفاده کنید.

 

هاست نود جی اس چیست؟
هاست نود جی اس چیست؟

با استفاده از خدمات ایران اسپید، می‌توانید به امکانات مختلفی دسترسی داشته باشید. پس از انتخاب هاست نود جی اس ارزان در ایران اسپید، بک آپ منظم از فایل‌های شما گرفته می‌شود و در صورتی که خودتان فایلی را به اشتباه حذف کردید و یا اینکه سرورها آسیب دیدند، پروژه شما در کمترین زمان ممکن، قابل ریکاوری خواهد بود.

اگر سایت نود جی اس شما در یک هاستینگ دیگر میزبانی می‌شود، کارشناسان ایران اسپید بدون دریافت هیچ هزینه ای، سایت را به هاستینگ ایران اسپید منتقل می‌کنند.

برای ثبت سفارش، کافی است تا وارد سایت ایران اسپید شوید و در بخش “هاست”، گزینه “هاست نود جی اس” را انتخاب کنید.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا